Advertisement

גלעד שליט לפני החטיפה : יום השנה לשחרור גלעד שליט הכירו את מוחמד אלצופי הצלם של החטיפה / חמאס פרסם סרטון חדש של גלעד שליט בתקופת השבי.

גלעד שליט לפני החטיפה : יום ×"שנ×" לשחרור ×'לע×" שליט ×"כירו את מוחמ×" אלצופי ×"צלם של ×"חטיפ×" / חמאס פרסם סרטון חדש של גלעד שליט בתקופת השבי.. השר מתן וילנאי התגאה לפני כמה חודשים, בהרצאה בפני תלמידי תיכון, כי חוטפי שליט מסכנים. מערכת וואלה!, דיפולט) עוד לפני השידור שלו, הסרט כשלקחו את גלעד, השחזור המלא, ששודר אמש (חמישי, במסגרת פנים אמיתיות) בערוץ 10, הדיף ניחוחות של פופוליזם זול. חבריו של גלעד, החיילים שלחמו לצידו. כנראה שיותר ממישהו אחד נרדם בשמירה, והמחבלים חדרו. 5 שנים עברו מאז נחטף גלעד שליט ועד להבאת העסקה לשחרורו לאישור במליאת השרים.

גלעד שליט נחטף על ידי חוליית מחבלים מרצועת עזה ב25 ביוני 2006 סמוך למעבר כרם שלום. מערכת וואלה!, דיפולט) עוד לפני השידור שלו, הסרט כשלקחו את גלעד, השחזור המלא, ששודר אמש (חמישי, במסגרת פנים אמיתיות) בערוץ 10, הדיף ניחוחות של פופוליזם זול. חלק מתוכניות החטיפה שנוהלו או הסתייעו בחמאס־עזה עברו. יום לפני החטיפה הגענו למקום בו הייתה המנהרה. שני פעילי הזרוע הצבאית של חמאס הופיעו בתוכנית עם מסכות, וסיפרו על מעורבותם בחטיפת שליט:

×'לע×
×'לע×"שליט Instagram Posts Photos And Videos Picuki Com from scontent-lga3-1.cdninstagram.com
צפו בראיון המרגש המלא עם גלעד שליט, ששודר במלואת שנה לשחרורו משבי החמאס. יום לפני החטיפה הגענו למקום בו הייתה המנהרה. הוא הוחזק בשבי חמאס כמעט חמש וחצי שנים (1941 ימים), וב18 באוקטובר 2011 הוא שוחרר בתמורה לשחרורם של מעל מ1,000 אסירים. שוחרר מהכלא כשנה לפני עיסקת שליט והמשיך לפעול מחול, תחילה מסוריה ואחר כך מטורקיה. מערכת וואלה!, דיפולט) עוד לפני השידור שלו, הסרט כשלקחו את גלעד, השחזור המלא, ששודר אמש (חמישי, במסגרת פנים אמיתיות) בערוץ 10, הדיף ניחוחות של פופוליזם זול. 5 שנים עברו מאז נחטף גלעד שליט ועד להבאת העסקה לשחרורו לאישור במליאת השרים. מאות אלפי פלסטינים חפים מפשע סובלים יום יום מאז 25 ביוני מלחץ הצבאי, ממצור ומהרס חבריו של גלעד, החיילים שלחמו לצידו.

סיקור החטיפה ביום האירוע 25.6.2006.

כנראה שיותר ממישהו אחד נרדם בשמירה, והמחבלים חדרו. יום לפני החטיפה הגענו למקום בו הייתה המנהרה. מאז החטיפה עברו כבר שנתיים. בימים שקדמו לחטיפה אם כולם במערכת היו עושים מה שצריך, היו נחסכות למדינה הרבה בעיות גלעד שליט בטיול הראשון בבית. חטיפת גלעד שליט גלעד שליט הוא חייל צהל שנחטף על ידי מחבלים פלסטינים התובעים שחרור אסירים תמורת שחרורו. בדיעבד, שני אלה, האפוד והשכפץ, הצילו את חייו. לדברי בן כספית, גלעד שליט לא ידע על כך מאחר ולא הקדיש תשומת לב מספקת לתדרוך המקדים. היה נחמד אם גלעד שליט היה מגיע לאזכרה לקראת יום העשור לאירוע חטיפת שליט, בו נהרגו נהג ומפקד הטנק פבל סלוצקר וחנן ברק זל, נלי ברק מספרת על הטראומה ועל החייל. סרט מרגש ומטלטל החוזר לנקודה בה התרחש הקרב הגורלי בו נפל גלעד שליט בשבי. בסמוך לנקודת החטיפה נכחו כוחות שסיימו מארב זמן קצר לפני האירוע. משפחתו של גלעד מתגוררת במצפה הילה שבגליל. גלעד שליט נחטף על ידי חוליית מחבלים מרצועת עזה ב25 ביוני 2006 סמוך למעבר כרם שלום.

חוליה של חמאס תקפה את צפו בראיון המרגש המלא עם גלעד שליט, ששודר במלואת שנה לשחרורו משבי החמאס. אביו של גלעד שליט בחר היום לפנות לכתבים ערבים במזרח ירושלים ודיבר על הסבל שגורמת ישראל לתושבי הרצועה: חבריו של גלעד, החיילים שלחמו לצידו. בואו נזכיר לכולם שהוא עדיין לא בבית ונדרוש את שובו המהיר.

×
×"סיפור ×"אמיתי כל מ×" שסיפר שליט לחוקריו ×'צ×" ל אחרי שחזר מ×"ש×'×™ מערי×' from www.maariv.co.il
למטה צפו בסרט שהפיק החמאס, חוטפו של גלעד שליט, במלואת שנה לשחרורו, אל לפני זה. בעקבות אירוע זה יצאה ישראל למלחמת לבנון השנייה. אביו של גלעד שליט בחר היום לפנות לכתבים ערבים במזרח ירושלים ודיבר על הסבל שגורמת ישראל לתושבי הרצועה: סרט מרגש ומטלטל החוזר לנקודה בה התרחש הקרב הגורלי בו נפל גלעד שליט בשבי. היה נחמד אם גלעד שליט היה מגיע לאזכרה לקראת יום העשור לאירוע חטיפת שליט, בו נהרגו נהג ומפקד הטנק פבל סלוצקר וחנן ברק זל, נלי ברק מספרת על הטראומה ועל החייל. חוליה של חמאס תקפה את גלעד שליט נחטף על ידי חוליית מחבלים מרצועת עזה ב25 ביוני 2006 סמוך למעבר כרם שלום. חטיפת החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ביום רביעי, 12 ביולי 2006, היה אירוע בו תקפו פעילי ארגון הטרור חזבאללה שני כלי רכב של צהל, הרגו 3 חיילים, פצעו קשה 3 וחטפו שניים.

יום לפני החטיפה הגענו למקום בו הייתה המנהרה.

גלעד שליט בטיול הראשון בבית. חטיפת החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ביום רביעי, 12 ביולי 2006, היה אירוע בו תקפו פעילי ארגון הטרור חזבאללה שני כלי רכב של צהל, הרגו 3 חיילים, פצעו קשה 3 וחטפו שניים. בעקבות אירוע זה יצאה ישראל למלחמת לבנון השנייה. חוליה של חמאס תקפה את מאות אלפי פלסטינים חפים מפשע סובלים יום יום מאז 25 ביוני מלחץ הצבאי, ממצור ומהרס חששתי שישכחו אותי, אבל ניסיתי להיות אופטימי, הוא מספר על השבי. עד אז הוא שמר, בעמדת המפקד. כשהם חטפו את גלעד שליט בירכנו אותם. בדיעבד, שני אלה, האפוד והשכפץ, הצילו את חייו. חטיפת גלעד שליט גלעד שליט הוא חייל צהל שנחטף על ידי מחבלים פלסטינים התובעים שחרור אסירים תמורת שחרורו. אביו של גלעד שליט בחר היום לפנות לכתבים ערבים במזרח ירושלים ודיבר על הסבל שגורמת ישראל לתושבי הרצועה: כנראה שיותר ממישהו אחד נרדם בשמירה, והמחבלים חדרו. יממה לפני חטיפתו של גלעד שליט.

עד אז הוא שמר, בעמדת המפקד. מאז החטיפה עברו כבר שנתיים. שליט הסגיר עצמו ערוץ הטלוויזיה של חמאס שידר הערב את הסרט המלא על תכנון המבצע לחטיפתו של גלעד שליט והוצאתו לפועל. יום לפני החטיפה הגענו למקום בו הייתה המנהרה. מתוך כשלקחו את גלעד (צילום:

×—×
×—×"שות רוטר חמאס מפרסם תמונות ×—×"שות של ×'לע×" שליט ×'ש×'×™ from rotter.net
גלעד שליט נחטף על ידי חוליית מחבלים מרצועת עזה ב25 ביוני 2006 סמוך למעבר כרם שלום. הוא הוחזק בשבי חמאס כמעט חמש וחצי שנים (1941 ימים), וב18 באוקטובר 2011 הוא שוחרר בתמורה לשחרורם של מעל מ1,000 אסירים. יום לפני החטיפה הגענו למקום בו הייתה המנהרה. היה נחמד אם גלעד שליט היה מגיע לאזכרה לקראת יום העשור לאירוע חטיפת שליט, בו נהרגו נהג ומפקד הטנק פבל סלוצקר וחנן ברק זל, נלי ברק מספרת על הטראומה ועל החייל. השר מתן וילנאי התגאה לפני כמה חודשים, בהרצאה בפני תלמידי תיכון, כי חוטפי שליט מסכנים. בעקבות אירוע זה יצאה ישראל למלחמת לבנון השנייה. בואו נזכיר לכולם שהוא עדיין לא בבית ונדרוש את שובו המהיר. מאז החטיפה עברו כבר שנתיים.

5 שנים עברו מאז נחטף גלעד שליט ועד להבאת העסקה לשחרורו לאישור במליאת השרים.

גלעד שליט בטיול הראשון בבית. שני פעילי הזרוע הצבאית של חמאס הופיעו בתוכנית עם מסכות, וסיפרו על מעורבותם בחטיפת שליט: חטיפת החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ביום רביעי, 12 ביולי 2006, היה אירוע בו תקפו פעילי ארגון הטרור חזבאללה שני כלי רכב של צהל, הרגו 3 חיילים, פצעו קשה 3 וחטפו שניים. 5 שנים עברו מאז נחטף גלעד שליט ועד להבאת העסקה לשחרורו לאישור במליאת השרים. שני פעילי הזרוע הצבאית של חמאס הופיעו בתוכנית עם מסכות, וסיפרו על מעורבותם בחטיפת שליט: שוחרר מהכלא כשנה לפני עיסקת שליט והמשיך לפעול מחול, תחילה מסוריה ואחר כך מטורקיה. שליט הסגיר עצמו ערוץ הטלוויזיה של חמאס שידר הערב את הסרט המלא על תכנון המבצע לחטיפתו של גלעד שליט והוצאתו לפועל. חבריו של גלעד, החיילים שלחמו לצידו. יממה לפני חטיפתו של גלעד שליט. בואו נזכיר לכולם שהוא עדיין לא בבית ונדרוש את שובו המהיר. הוא הוחזק בשבי חמאס כמעט חמש וחצי שנים (1941 ימים), וב18 באוקטובר 2011 הוא שוחרר בתמורה לשחרורם של מעל מ1,000 אסירים. היום לפני 12 שנה : משפחתו של גלעד מתגוררת במצפה הילה שבגליל.

Posting Komentar

0 Komentar