Advertisement

לוחם חיזבאללה / Xoox מבזקי חדשות סוריה זבדאני הפך לבית קברות של חיזבאללה - בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי.

לוחם חיזבאללה / Xoox מ×'זקי ×—×"שות סורי×" ×–×'×"אני ×"פך ל×'ית ק×'רות של ×—×™×–×'אלל×" - בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי.. צהל לכד את אחד מחוטפי החיילים, חוסיין עלי סולימן לוחם חיזבאללה בן 22. חיזבאללה תקפה פעמיים בחמש השנים האחרונות לאחר שלוחמיו נהרגו בהתקפות שיוחסו לצהל, הדאגה מצד הגורמים הבכירים במדינה היא שהם ינסו לעשות זאת גם הפעם. ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב!

כמה פאטתי זה שאותו לוחם שאיים מחפש כרגע לפרוץ לגליל יחד עם 72 הבתולות שמחכות לו בשערי עולם הנבערים מדעת. כוחות הבטחון לכדו אחד מחוטפי החיילים, לוחם חיזבאללה בן 22 , חוסיין עלי סולימן, שהצטרף לחיזבאללה בגיל 15. איך אפשר להירדם בתנאים כאלה? תיעוד מתוך מנהרת הדגל של חיזבאללה. איש חיזבאללה יצא ממסתור באזור רנדורייה שבגזרה המרכזית, וירה על כוחות צהל.

קצין ×—×™×–×'אלל×
קצין ×—×™×–×'אלל×" ש×"ת×'ייר ו×"יום ×"וא ר×' שמזכ×" את ×"ר×'ים סיפור מ×"×"ים Youtube from i.ytimg.com
ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. חיזבאללה דיווח ב 1 באפריל הוא נהרג לפני. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, תקף את ההצעה, האמת היא חבר הכנסת אמסלם שאתם מנסים להציל את ראש הממשלה. כוכבי שם על שולחנו בקריה את מפת העלויות של עימות כזה כשכל מטרתו היא להקטין את הפרמטרים שמורכבים משלוש צלעות, משך הלחימה, המחיר בנפש והמחיר הכלכלי. בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי orenp1 שמתחילה ב מעורבות חיזבאללה מנהיג הארגון הוסיף כי חיזבאללה איבד בחאלב 26 לוחמים מאז תחילת החודש, לוחם אחד נעדר ואחר נלכד בשבי. מכיוון שחיזבאללה שולטת בלבנון ורבות מהמדינות החזקות בעולם הגיעו להסכמה כי חיזבאללה הוא ארגון טרור ואין לעזור לו גם בשעת משבר. לוחם/ת חוד בחיל האיסוף הקרבי. גורמים העוקבים אחר המצב בסוריה, מסרו כי שבהנהגת חיזבאללה מוטרדים מכך שהצעד הרוסי יתקבל בשוויון נפש על ידי הנשיא בשאר אסד, שאינו מעוניין להיות בן ערובה בידיהם של עשרות.

לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב!

אכלתי דג לארוחת ערב, זה הכל. חיזבאללה ממתין להוראות מאיראן, כדי להסיג את לוחמיו מסוריה על פי הוראה רוסית, הכוללת פינוי כל הכוחות הזרים מסוריה. בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי orenp1 שמתחילה ב מעורבות חיזבאללה מנהיג הארגון הוסיף כי חיזבאללה איבד בחאלב 26 לוחמים מאז תחילת החודש, לוחם אחד נעדר ואחר נלכד בשבי. בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי. לוחם חיזבאללה האמיץ התגלה כמשחק מחשב. שמו, הוא אומר, עימאד איאד בן 24, איש מילואים מטעם חיזבאללה. לטעמי, המשטרה פועלת היום בניגוד לחוק. צהל לכד את אחד מחוטפי החיילים, חוסיין עלי סולימן לוחם חיזבאללה בן 22. קצינים בכירים אמרו כי הירי בוצע בהתאם להנחיות הפתיחה באש, המתירות לחיילים לירות באנשי חיזבאללה מקורות צבאיים אמרו להארץ, כי לפי ההנחיות המתגבשות, יורשו הכוחות לפתוח באש על כל לוחם חיזבאללה המסכן אותם. המעורבות העצימה את חיזבאללה ואת יכולותיו המבצעיות מחד, אך מאידך גבתה. כשכלי התקשורת שיבחו את האומץ של איש חיזבאללה שנלחם לבדו. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, תקף את ההצעה, האמת היא חבר הכנסת אמסלם שאתם מנסים להציל את ראש הממשלה. אנשי הארגון שנתמך על ידי איראן מדברים בגילוי לב על משכורותיהם שנחתכו בעקבות הסנקציות האמריקניות, אבל טוענים שרמתו הצבאית של הארגון לא נפגעה, להפך.

בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי. כולל סרטון מחריד, שצילם מבפנים לוחם חיזבאללה, על הנטישה, הבוגדנות, ההונאה והמוות בסראקב, ומה שקרה שם מאחורי הקלעים. סרטון שפורסם באמצעי התקשורת באיראן ובהמשך בכלי תקשורת ברחבי העולם, הציג לוחם אמיץ בסרטון שהפך וויראלי בשבוע האחרון נטען כי איש חיזבאללה עושה שימוש ברובה צלפים חדשני וקטלני במיוחד מתוצרת איראנית. דג טרחון עם רוטב חרדל. חכ דוד אמסלם, נימוקים לחוק הצרפתי, היום בכנסת.

סורי×
סורי×" מנע×" מאיתנו לפתוח חזית מול ישראל ×'×'ולן עכשיו אין קווים א×"ומים ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
אנחנו עוד לא פגשנו ילדים שלא מתלהבים מהפרות ברפת ומתהליך החליבה. לוחם חיזבאללה ששלח מסר מאיים לדובר צהל בערבית רב סרן אביחי אדרעי באמצעות תמונה עם כיתוב על קרטון נהרג אתמול בקרבות בסוריה. אנשי הארגון שנתמך על ידי איראן מדברים בגילוי לב על משכורותיהם שנחתכו בעקבות הסנקציות האמריקניות, אבל טוענים שרמתו הצבאית של הארגון לא נפגעה, להפך. המעורבות העצימה את חיזבאללה ואת יכולותיו המבצעיות מחד, אך מאידך גבתה. שמו, הוא אומר, עימאד איאד בן 24, איש מילואים מטעם חיזבאללה. כמה פאטתי זה שאותו לוחם שאיים מחפש כרגע לפרוץ לגליל יחד עם 72 הבתולות שמחכות לו בשערי עולם הנבערים מדעת. לוחם חיזבאללה סמוך לאוטובוסים שהגיעו לפנות את הפליטים מערסאל, אתמולצילום: סרטון שפורסם באמצעי התקשורת באיראן ובהמשך בכלי תקשורת ברחבי העולם, הציג לוחם אמיץ בסרטון שהפך וויראלי בשבוע האחרון נטען כי איש חיזבאללה עושה שימוש ברובה צלפים חדשני וקטלני במיוחד מתוצרת איראנית.

לוחם/ת חיר גבולות (קרקל, ברדלס, אריות הירדן ולביא הבקעה).

בין היתר סיפר על אימוניו במסגרת החיזבאללה אשר נעשו גם בסוריה וגם באירן. איך אפשר להירדם בתנאים כאלה? דג טרחון עם רוטב חרדל. אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. צהל לכד את אחד מחוטפי החיילים, חוסיין עלי סולימן לוחם חיזבאללה בן 22. כולל סרטון מחריד, שצילם מבפנים לוחם חיזבאללה, על הנטישה, הבוגדנות, ההונאה והמוות בסראקב, ומה שקרה שם מאחורי הקלעים. אנשי הארגון שנתמך על ידי איראן מדברים בגילוי לב על משכורותיהם שנחתכו בעקבות הסנקציות האמריקניות, אבל טוענים שרמתו הצבאית של הארגון לא נפגעה, להפך. לוחם/ת חיר גבולות (קרקל, ברדלס, אריות הירדן ולביא הבקעה). השאלה היחידה שעלתה בראשי היא האם התמונה צולמה לפני או אחרי שחיזבאללה הפגיז את בית החולים לעקורים סוריים בערסאל, ובכך הוכיח מחדש את התנהגותו הטרוריסטית והעדתית. חיזבאללה תקפה פעמיים בחמש השנים האחרונות לאחר שלוחמיו נהרגו בהתקפות שיוחסו לצהל, הדאגה מצד הגורמים הבכירים במדינה היא שהם ינסו לעשות זאת גם הפעם. איש החיזבאללה, שנראה מבוהל בעליל, משיב בסרטון לשאלות חוקריו, העומדים מאחרי המצלמה. ברשתות החברתיות בלבנון פורסמה תמונה של לוחם חיזבאללה כביכול, שנלחם כעת בהרי ערסאל. כמה פאטתי זה שאותו לוחם שאיים מחפש כרגע לפרוץ לגליל יחד עם 72 הבתולות שמחכות לו בשערי עולם הנבערים מדעת.

גורמים העוקבים אחר המצב בסוריה, מסרו כי שבהנהגת חיזבאללה מוטרדים מכך שהצעד הרוסי יתקבל בשוויון נפש על ידי הנשיא בשאר אסד, שאינו מעוניין להיות בן ערובה בידיהם של עשרות. וגם עליכם ההורים חשבנו, ותוכלו ליהנות מהרצאתו המרתקת של אברהם סיני, לוחם חיזבאללה שהתגייר, מהופעתו של גולן אזולאי ומשירתם המרגשת של פרחי ירושלים. בין היתר סיפר על אימוניו במסגרת החיזבאללה אשר נעשו גם בסוריה וגם באירן. אתה לא רוצה שיידעו את הפרטים של החקירות, את מי אתה מרמה? ברשתות החברתיות בלבנון פורסמה תמונה של לוחם חיזבאללה כביכול, שנלחם כעת בהרי ערסאל.

N12 נסראלל×
N12 נסראלל×" ×—×™×–×'אלל×" חזק יותר מצ×" ל from img.mako.co.il
אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: השאלה היחידה שעלתה בראשי היא האם התמונה צולמה לפני או אחרי שחיזבאללה הפגיז את בית החולים לעקורים סוריים בערסאל, ובכך הוכיח מחדש את התנהגותו הטרוריסטית והעדתית. איש חיזבאללה יצא ממסתור באזור רנדורייה שבגזרה המרכזית, וירה על כוחות צהל. לוחם חיזבאללה האמיץ התגלה כמשחק מחשב. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, תקף את ההצעה, האמת היא חבר הכנסת אמסלם שאתם מנסים להציל את ראש הממשלה. ראש הממשלה הוא חלק מעם ישראל, הוא לא לוחם חיזבאללה, הוא לא נסראללה, וזה בסדר שיהיו לו זכויות כמו לכל האזרחים. ברשתות החברתיות בלבנון פורסמה תמונה של לוחם חיזבאללה כביכול, שנלחם כעת בהרי ערסאל. אכלתי דג לארוחת ערב, זה הכל.

לוחם חיזבאללה לשעבר, שהתגייר ונהיה רב!

אכלתי דג לארוחת ערב, זה הכל. לוחם חיזבאללה ששלח מסר מאיים לדובר צהל בערבית רב סרן אביחי אדרעי באמצעות תמונה עם כיתוב על קרטון נהרג אתמול בקרבות בסוריה. וגם עליכם ההורים חשבנו, ותוכלו ליהנות מהרצאתו המרתקת של אברהם סיני, לוחם חיזבאללה שהתגייר, מהופעתו של גולן אזולאי ומשירתם המרגשת של פרחי ירושלים. מנהיג חמאס מבקר בלבנון ונועד עם מזכל חיזבאללה, ובהמשך סייר במחנה פליטים פלסטיני בצידון. אנחנו עוד לא פגשנו ילדים שלא מתלהבים מהפרות ברפת ומתהליך החליבה. החיילים השיבו אש והרגו אותו. במשך שנים טענו בישראל ובעולם שהמלחמה בסוריה מחלישה את חיזבאללה, בגלל האבדות הרבות בנפש ובגלל הביקורת האזרחית בלבנון נגד הלחימה. כוכבי שם על שולחנו בקריה את מפת העלויות של עימות כזה כשכל מטרתו היא להקטין את הפרמטרים שמורכבים משלוש צלעות, משך הלחימה, המחיר בנפש והמחיר הכלכלי. השאלה היחידה שעלתה בראשי היא האם התמונה צולמה לפני או אחרי שחיזבאללה הפגיז את בית החולים לעקורים סוריים בערסאל, ובכך הוכיח מחדש את התנהגותו הטרוריסטית והעדתית. חיזבאללה דיווח ב 1 באפריל הוא נהרג לפני. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. מכיוון שחיזבאללה שולטת בלבנון ורבות מהמדינות החזקות בעולם הגיעו להסכמה כי חיזבאללה הוא ארגון טרור ואין לעזור לו גם בשעת משבר. בימים האחרונים התפרסמה תמונה של אחד מאנשי חיזבאללה מאיים על ישראל ומזכיר את שמי.

לטעמי, המשטרה פועלת היום בניגוד לחוק חיזבאללה. דג טרחון עם רוטב חרדל.

Posting Komentar

0 Komentar